Asociația Română de Relații Publice (ARRP) a ales un nou Consiliu de Administrație prin vot direct și secret. Noua echipă de conducere, formată din profesioniști în Relații Publice și Afaceri Publice din agenții și companii, aduce la iveală un plan de acțiune ambițios care vizează creșterea relevanței asociației atât pe plan intern, cât și internațional, și contribuie semnificativ la dezvoltarea industriei de comunicare din România. Business Review s-a întâlnit cu noul președinte al ARRP, Viorica Roșca, pentru a obține o perspectivă asupra planurilor ei pentru asociație.

Cum ați caracteriza industria de PR din România în 2024?
Industria a ajuns la maturitate, dar încă se dezvoltă și se consolidează și, uneori, se luptă să-și demonstreze legitimitatea. De aceea, rolul nostru în cadrul Asociației Profesioniştilor PR din România este atât de important: sprijinim industria și experții săi pentru a avea cadrul potrivit pentru a oferi valoare.
De exemplu, de-a lungul anilor, mulți profesioniști și-au exprimat îngrijorarea cu privire la propuneri, procedurile de licitație și practicile neloiale venite de la potențiali clienți. Este vorba despre ore de muncă grea petrecute în brainstorming în spatele fiecărei prezentări, idei creative sau program de livrabile. Există o problemă reală care trebuie abordată – și întreaga industrie trebuie aliniată în acest demers.
Nu este o sarcină ușoară să inversăm obiceiurile care au fost înrădăcinate de-a lungul deceniilor, dar la ARRP aceasta este una dintre primele noastre priorități. Pregătim un ghid practic pentru a ajuta profesioniștii în PR să mențină principiile etice în pitch-uri și procesele de achiziție, cu scopul de a stabili noi standarde pe piață și de a încuraja clienții potențiali să respecte aceste principii pentru a asigura o abordare corectă.
Interviul integral în Business Review.

Abonează-te!

Abonează-te la newsletter și îți trimitem periodic noutăți despre proiectele și acțiunile noastre.

Share This