Webinar Cannes Lions, Timișoara – Capitala Europeană a Culturii și PR-ul în România |
| |
Festivalul Internațional de Creativitate Cannes Lions se apropie! Iar joia aceasta, pe 2 martie, între 18:00 – 19:40, sunteți invitați la Cannes Uncovered -- evenimentul anual organizat de ICCO.
Înscrieți-vă acum pentru a asculta creativi, experți și jurați de la Cannes Lions care discută despre campaniile câștigătoare din anii precedenți, despre caracteristicile proiectelor care ajung finaliste, oferă sfaturi pentru a profita la maxim de prezența în festival și unele dintre cele mai bune modalități prin care vă puteți prezenta agenția la festivalul de cinci zile. Aveți ocazia de a descoperi cele mai recente tendințe în publicitatea creativă, de a explora campanii inovatoare și de a intra în contact cu liderii din industrie.
Ne vedem joi, de la 18:00 pe Zoom, la ICCO Cannes Uncovered! |
| |
Timișoara – Capitală Europeană a Culturii
Cele mai importante evenimente culturale din România în acest an vor avea loc, aproape în exclusivitate, în Timișoara. Dacă doriți să implicați organizațiile în care activați în proiecte din programul Capitalei Culturale, puteți lua direct legătura cu Ovidiu Megan, director executiv al Asociației Timișoara Capitala Europeană a Culturii, sau cu Claudia Cordea, responsabil cu partenerii. |
| |
Nu uitați de sondajul ARRP!
Ne-am propus să luăm pulsul tendințelor din PR-ul românesc, dar am modificat unghiul de abordare. Punem sub lupă modul în care se derulează activitatea în domeniul comunicării în agenția, firma, organizația, instituția, ONG-ul sau autoritatea pe care o reprezentați. Și am venit cu un set de întrebări care să clarifice, de exemplu: |
| |
 |
|
Care este relația dintre activitatea de marketing și PR sau, de ce nu, dintre PR și PA? |
 |
|
Ce activități consumă cel mai mult bugetul de PR? |
 |
|
Cu ce entități din afara organizației colaborați cel mai mult? |
 |
|
Ce indicatori se folosesc astăzi pentru a măsura succesul inițiativelor de PR? |
 |
|
Cât de vulnerabili suntem în fața unor procese de automatizare sau fenomene precum fake-news? |
 |
|
Care este topul celor mai eficiente forme de comunicare astăzi? |
| |
Pe cele mai relevante, le găsiți în acest chestionar. Completarea sa nu o să vă consume mult timp. În plus, ne veți face o bucurie și contribui la dezvoltarea industriei în care, împreună, ne desfășurăm activitatea! Promitem să share-uim rezultatele sondajului cât de curând, pentru a învăța cu toții cum putem face lucrurile să meargă mai bine. |
| |
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici și îți trimitem veștile bune direct în Inbox. |
| |
Primești acest newsletter pentru că ești membru ARRP sau te-ai abonat pe pagina noastră. Pentru a modifica opțiunile tale de abonare la newsletter-ul ARRP, te rugăm utilizează linkurile de mai jos. |
| |
|