Evenimente internaționale |
| |
Partenerii noștri de la ICCO, organizația internațională a consultanților de comunicare în care ARRP este membru activ, ne-au transmis link-urile pentru trei evenimente profesionale de interes:
|
| |
|
Curajul în carieră |
40 de minute de dialog între 3 lideri în PR pentru a marca #IWD, cu sfaturi utile despre cum îți construiești o carieră ambițioasă, despre încredere, consecvență și transformare. Fie că sunteți la început de carieră sau un profesionist experimentat, veți găsi această conversație informativă și inspiratională. |
|
| |
|
Cannes Uncovered |
În cazul în care ați ratat participarea live la evenimentul Cannes Uncovered semnalat în newsletterul trecut, puteți urmări înregistrarea. |
|
| |
|
Forumul european anual al ICCO |
Se desfășoară pe 1 iunie la Strasbourg și reprezintă o oportunitate pentru practicienii de PR din Europa de a se reuni și de a discuta despre cele mai urgente provocări cu care se confruntă comunicatorii de pe întregul continent. Organizat de asociațiile europene de PR ale ICCO, evenimentul este o platformă de dezbatere pentru a promova idei noi și inițiative comune ale industriei europene de PR. Tema forumului de anul acesta este „Lupta împotriva dezinformării și comunicarea adevărului”. |
|
| |
|
Francis Ingham |
Cu tristețe, vă aducem la cunoștință că Francis INGHAM, din 2013 director executiv al ICCO (cea mai mare asociație de PR din lume) a încetat din viață, la vârsta de 47 de ani, după o scurtă boală. Francis a fost director general al PRCA (din 2007), președinte al Juriului Davos Regional PR Awards, un lider al luptei pentru o industrie etică și transparentă și un extraordinar prieten al ARRP. Odihnească-se în pace! |
|
| |
Nu uitați de sondajul ARRP!
Ne-am propus să luăm pulsul tendințelor din PR-ul românesc, dar am modificat unghiul de abordare. Punem sub lupă modul în care se derulează activitatea în domeniul comunicării în agenția, firma, organizația, instituția, ONG-ul sau autoritatea pe care o reprezentați. Și am venit cu un set de întrebări care să clarifice, de exemplu: |
| |
 |
|
Care este relația dintre activitatea de marketing și PR sau, de ce nu, dintre PR și PA? |
 |
|
Ce activități consumă cel mai mult bugetul de PR? |
 |
|
Cu ce entități din afara organizației colaborați cel mai mult? |
 |
|
Ce indicatori se folosesc astăzi pentru a măsura succesul inițiativelor de PR? |
 |
|
Cât de vulnerabili suntem în fața unor procese de automatizare sau fenomene precum fake-news? |
 |
|
Care este topul celor mai eficiente forme de comunicare astăzi? |
| |
Pe cele mai relevante, le găsiți în acest chestionar. Completarea sa nu o să vă consume mult timp. În plus, ne veți face o bucurie și contribui la dezvoltarea industriei în care, împreună, ne desfășurăm activitatea! Promitem să share-uim rezultatele sondajului cât de curând, pentru a învăța cu toții cum putem face lucrurile să meargă mai bine. |
| |
Ai primit acest newsletter de la un prieten? Abonează-te aici și îți trimitem veștile bune direct în Inbox. |
| |
Primești acest newsletter pentru că ești membru ARRP sau te-ai abonat pe pagina noastră. Pentru a modifica opțiunile tale de abonare la newsletter-ul ARRP, te rugăm utilizează linkurile de mai jos. |
| |
|