Noutăți

Video – Cum adaptăm PR-ul la prezentul digital?

Video – Cum adaptăm PR-ul la prezentul digital?

Pe 18 mai, ARRP a organizat o nouă ediție a întânirilor Open House, cu tema Cum adaptăm PR-ul la prezentul digital. La întâlnirea moderată de Cătălin Hosu - Președinte ARRP, au fost alături de noi invitați speciali într-o discuție despre comunicatul de presă;...

Video – Influencerii – Componentă de PR

Video – Influencerii – Componentă de PR

Pe 16 aprilie ARRP a organizat o nouă ediție a întânirilor Open House, cu tema Influencerii - componentă de PR. La întâlnirea moderată de Cătălin Hosu - Președinte ARRP, au fost alături de noi invitați speciali într-o discuție despre rolul și necesitatea...

Video – Tendințe în PR-ul medical

Video – Tendințe în PR-ul medical

Pe 8 decembrie ARRP a organizat o nouă ediție a întânirilor Open House, cu tema Tendințe în PR-ul medical. La întâlnirea moderată de Prof. Univ. Dr. Dumitru Borțun, Facultatea de Comunicare și Relații Publice, au fost alături de noi invitați speciali într-o...

Tendințe în PR-ul medical

Tendințe în PR-ul medical

ARRP reia seria întâlnirilor Open House, o platformă unde specialiști din diferite domenii se întâlnesc în căutarea unor soluții de comunicare din ce în ce mai bune. Întâlnirea următoare este despre PR-ul medical. Puteți confirma direct la evenimentul creat pe...

Transparență

Transparență

“Transparență” este un cuvânt la modă în majoritatea industriilor de câțiva ani. Dezvăluirea informațiilor „sensibile” către public arată că o afacere este de încredere, ceea devine o parte importantă a gestionării relațiilor publice. Potrivit unui studiu NielsenIQ,...

Adevăr

Adevăr

În esență, relațiile publice se referă la încredere și la a spune adevărul. Codul de etică al Societății Americane de Relații Publice (PRSA) prevede că „protejarea și promovarea unui flux liber al informațiilor exacte și veridice este esențială pentru a servi...

Încredere

Încredere

Dacă unul dintre scopurile PR-ului este este de a stabili și de a menține relații cu părțile interesate prin instrumente de comunicare și alte mijloace, atunci se poate spune că „încredere” este termenul fundamental de la care pornește PR-ul în susținerea unei...

Abonează-te!

Abonează-te la newsletter și îți trimitem periodic noutăți despre proiectele și acțiunile noastre.

Share This