Noutăți
Video – Cum adaptăm PR-ul la prezentul digital?
Pe 18 mai, ARRP a organizat o nouă ediție a întânirilor Open House, cu tema Cum adaptăm PR-ul la prezentul digital. La întâlnirea moderată de Cătălin Hosu - Președinte ARRP, au fost alături de noi invitați speciali într-o discuție despre comunicatul de presă;...
ARRP Open House: Cum adaptăm PR-ul la prezentul digital?
Următoarea întâlnire va avea loc pe 18 mai, de la 15.30, online și va avea ca temă Cum adaptăm PR-ul la prezentul digital?
Video – Influencerii – Componentă de PR
Pe 16 aprilie ARRP a organizat o nouă ediție a întânirilor Open House, cu tema Influencerii - componentă de PR. La întâlnirea moderată de Cătălin Hosu - Președinte ARRP, au fost alături de noi invitați speciali într-o discuție despre rolul și necesitatea...
Video – Tendințe în PR-ul medical
Pe 8 decembrie ARRP a organizat o nouă ediție a întânirilor Open House, cu tema Tendințe în PR-ul medical. La întâlnirea moderată de Prof. Univ. Dr. Dumitru Borțun, Facultatea de Comunicare și Relații Publice, au fost alături de noi invitați speciali într-o...
Tendințe în PR-ul medical
ARRP reia seria întâlnirilor Open House, o platformă unde specialiști din diferite domenii se întâlnesc în căutarea unor soluții de comunicare din ce în ce mai bune. Întâlnirea următoare este despre PR-ul medical. Puteți confirma direct la evenimentul creat pe...
Liderii PR prevăd creșterea rentabilității în contextul provocărilor globale
Liderii industriei de relații publice din întreaga lume întrevăd o creștere a profiturilor în următoarele 12 luni, conform noului Raport ICCO World PR 2022-2023. Se anticipează că indexul de rentabilitate va fi 7,0 (dintr-un maxim de 10), în creștere de la 6,7 în...
Cătălina Rousseau: Încercarea majoră prin care trec astăzi toate afacerile, mari, mijlocii sau mici este criza de forță de muncă specializată și de specialiști, provocând consecințe în lanț în economii
Interviu realizat de IQads cu Cătălina Rousseau, membru în Juriul de Onoare ARRP.
Transparență
“Transparență” este un cuvânt la modă în majoritatea industriilor de câțiva ani. Dezvăluirea informațiilor „sensibile” către public arată că o afacere este de încredere, ceea devine o parte importantă a gestionării relațiilor publice. Potrivit unui studiu NielsenIQ,...
Adevăr
În esență, relațiile publice se referă la încredere și la a spune adevărul. Codul de etică al Societății Americane de Relații Publice (PRSA) prevede că „protejarea și promovarea unui flux liber al informațiilor exacte și veridice este esențială pentru a servi...
Încredere
Dacă unul dintre scopurile PR-ului este este de a stabili și de a menține relații cu părțile interesate prin instrumente de comunicare și alte mijloace, atunci se poate spune că „încredere” este termenul fundamental de la care pornește PR-ul în susținerea unei...