VALORI
Pentru îndeplinirea misiunii noastre, ne bazăm pe un set de valori în care credem cu tărie şi fără de care credem că profesia de practician de relaţii publice nu ar putea exista:
- Profesionalism – credem că relaţiile publice sunt o ştiinţă care se ghidează după reguli bine definite. De aceea, promovăm toate acele standarde care contribuie la profesionalizarea Relațiilor Publice în România şi la alinierea acestei discipline la standardele internaţionale.
- Cooperare – considerăm că Relaţiile Publice se pot dezvolta în România prin întărirea legăturii dintre profesioniştii care practică această disciplină. De aceea, credem în cooperarea dintre aceştia şi sprijinim iniţiativele care respectă această valoare.
- Integritate – credem că integritatea este una dintre valorile care definesc în esenţă Relaţiile Publice ca profesie. De aceea, prin acţiunile noastre, promovăm toate acele standarde profesionale şi etice care pot asigura un mediu profesional integru capabil să promoveze interesele şi autoritatea profesională a celor din domeniu.
- Inovare – considerăm că inovarea este o valoare cheie fără de care Relațiile Publice nu ar putea creşte şi nu ar putea asigura un spațiu de comunicare etic și profesionist. Din acest motiv, credem în toate acele inițiative care sunt bazate pe soluţii inovatoare şi care ne ajută să ținem pasul cu schimbările mediului socio-cultural.
Așa cum sunt definite misiunea, viziunea și valorile Asociației, ARRP poate aduce profesioniștilor din relații publice următoarele beneficii:
reprezentarea și protejarea statului profesional
recunoașterea, profesionalizarea și standardizarea ocupației, în conformitate cu standardele internaționale în domeniu
apără drepturile și reprezintă interesele membrilor asociației și breslei, atat la nivel național, cât și la nivel internațional
parteneriate cu alte asociații de profil din lume și prin afliere la comunitatea globală
un mediu inovator și provocator de discuții, colaborare și cooperare între profesioniștii din domeniu
un spațiu de învățare și perfecționare
acces la resurse, studii și cercetări în domeniu
promovarea direct și corectă a domeniului și a breslei
apartenența la familia profesioniștilor în PR