Superbrands Romania

Asociația Română de Relații Publice (ARRP) a primit, din partea Superbrands România, recunoașterea publică a valoroasei sale contribuții, vreme de 25 de ani, la dezvoltarea și consolidarea științei și practicii relațiilor publice în țara noastră, ca domeniu de sine stătător și cu aport substanțial în sfera brandingului.

ARRP a primit diploma la categoria Guest Brand, la Gala Superbrands România – ediția a 9-a, desfășurată pe 25 februarie, eveniment la care au fost anunțate mărcile românești și străine care au fost recunoscute ca Superbrands de către Consiliul Superbrands, format din 27 de personalități din diverse domenii, și de către marele public.

La eveniment, ARRP a fost reprezentată de prof. univ. Dumitru Borțunpreședinte al Juriului de Onoare ARRP, și Cătălin Hosu, vicepreședinte ARRP. Au mai fost prezenți doamna ambasador Simona Miculescufost președinte ARRP în perioada 2002-2005, Gabriel Pâslaru, actual președinte ARRP, și Corneliu Cojocarumembru al Juriului de Onoare ARRP.

Gabriel PÂSLARU, Dumitru BORȚUN, Simona MICULESCU, Corneliu COJOCARU (de la stânga la dreapta)

ARRP a luat ființă în anul 1995, la inițiativa a peste 50 de personalități care activau în sfera comunicării.

Programele Superbrands pentru România sunt dezvoltate de 15 ani de către agenția de comunicare strategică BDR Associates, parte din grupul Hill+Knowlton Strategies.

Abonează-te!

Abonează-te la newsletter și îți trimitem periodic noutăți despre proiectele și acțiunile noastre.

Share This